מספרים וירטואליים

מפרסמים במספר אפיקי פרסום ורוצים לדעת מי מהם האפקטיבי ביותר? רוצים למדוד שיחות לכל מטרה אחרת? אתם חייבים מספר וירטואלי

מה השימוש במספרים וירטואליים?

אחת מהטכנולוגיות השימושיות ביותר בשילוב תחומי הטלפוניה והשיווק היא טכנולוגיית המספרים הוירטואליים. מספרים אלו כשמם כן הם: קווי טלפון ללא תשתית פיזית בעסק המאפשרים להפנות שיחות למספרים רגילים מבלי לחשוף את המספר המקורי אליו השיחה מופנית. השימוש העיקרי במספר וירטואלי הוא לצורך מדידת שיחות לבית העסק. המדידה עשויה להתבצע על פני מספר עובדי החברה, או על פני מספר ערוצי פרסום בכדי להבין מי מהם עובד בצורה הטובה ביותר, זאת אומרת, שלכל עובד או לכל ערוץ פרסום נייצר מספר אחר כך שבסוף יום, שבוע או חודש נוכל לצפות בדו”ח שמציג את השוני ביניהם עם נתונים מפורטים.

הדמיית ממשק מדידת שיחות

איך המספר עובד?

כפי שכבר אמרנו, המספר הווירטואלי, כל תפקידו הוא להעביר שיחות ממספר טלפון “מסכה” למספר הטלפון המקורי של העסק. אנו נפיק עבורכם מספר וירטואלי חדש עבור כל אחד מערוצי הפרסום שלכם, כל אחד מהמספרים ינתב את השיחות לעסק שלכם. תוכלו לקבל נתונים בלייב לגבי השיחות הנכנסות ומאיזה ערוץ פרסום הלקוחות הגיעו. בסוף תקופה תוכלו להפיק דו”ח מסודר עם כל הנתונים שיעזרו לכם לנתח את תוצאות הקמפיין – איזה ערוץ הפיק יותר לקוחות וכך תוכלו לדעת באיזה ערוץ להשקיע יותר מתקציב הפרסום.

למי השירות מתאים?

השירות מתאים לכל בעל עסק שרוצה למדוד שיחות לעסק שלו בצורה מסודרת עם אפשרות לקבל את הנתונים האלו בלייב, השירות מתאים במיוחד לעסקים שמפרסמים בכמה ערוצי פרסום שונים ורוצים לנתח את תוצאות הקמפיינים על פני כל ערוצי פרסום אלו כדי לדעת מי מהם הכי אפקטיבי.

רוצים מספר וירטואלי?
השאירו פרטים.