חיבור סליקה לחנות ווקומרס

מה מעניין אותך?
הצטרפו לניוזלטר שלנו וקבלו עדכונים על מאמרים חדשים

רבים בעלי העסקים בישראל שבוחרים להקים את החנות האינטרנטית שלהם על פלטפורמת הוורדפרס. זה מתבצע לרוב בעזרת התוסף ווקומרס (WooCommerce) שמאפשר להפוך את מערכת הבלוגים לאתר מסחר. אם גם אתם מבין בעלי עסקים אלו, ואתם מבקשים לדעת איך מחברים סליקת אשראי לאתר – המאמר הזה בשבילכם!

מהי סליקת אשראי?

לקוראים שהגיעו ועדיין אין להם מושג על סליקת אשראי. נסביר שסליקת אשראי הינה שיטת תשלום באמצעות כרטיס אשראי בין הלקוח לבעל העסק. המילה סליקה מתארת את אוסף הפעולות מהרגע שהזנתם פרטי אשראי באתר ועד שבעל העסק מקבל את הכסף אותו שילמתם.

טוב, אז איך סולקים?

נעבור לחלק הפרקטי. בישראל ישנן לא מעט חברות ושרותי סליקה, לכל אחת היתרונות והחסרונות שלה (בין הפרמטרים: תמיכה בהטמעת טופס תשלום באתר ללא הוצאת הלקוח לדף חיצוני, תמיכה בתשלומים מחזוריים, עמלות ואחוזים וכו'). אנו בחברת LiveNet ממליצים לעבוד עם שירותי הסליקה של חברת מקס עסקים.

מקס היא החברה המומלצת והמועדפת עלינו מכמה בחינות:

  • מגוון מסלולים אטרקטיביים המתאימים לעסקים קטנים וגדולים (כן, גם חבילות ללא התחייבות!)
  • תוסף הסליקה שתקבלו לאתר ותמיכה בהתקנתו – ללא תשלום! לאתרים המוכרים קורסים ודורשים תשלומים מחזוריים, מקס תומכת גם בזה, אך מותנה ברכישת תוסף מתקדם יותר.
  • מוצרים משלימים נוספים – מודול חשבוניות אוטומטיות לעסקאות המתבצעות באתר. שימו לב, לאלו המעוניינים – ניתן לעבוד עם כל חברה אחרת המספקת שירותי חשבוניות.

השלבים להטמעת הסליקה באתר

אחרי שהבנו קצת על חברת הסליקה, הגיע הזמן להתחיל בתהליך. אנחנו מניחים שאם הגעתם עד כאן, יש לכם חנות בנויה ועובדת וכל מה שנשאר זה רק לחבר את הסליקה. אם עדיין אין לכם חנות ואתם מעוניינים, תוכלו לקבל את השירות שלנו – כל הפרטים בעמוד בניית אתרים.

אלו מכם שמעדיפים שנבצע עבורם את הטמעת תוסף הסליקה באתר, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

כל הכבוד, בחרתם להטמיע בעצמכם!
נתחיל בתהליך ההטמעה, נבצע את התהליך בשלבים (אין לדלג שלבים, כולם הכרחיים):

שלב ראשון – נבצע הרשמה לצורך פתיחת חשבון במקס עסקים. בדף הראשון תבחרו את המסלול המתאים לכם, לאחר מכן תשלימו את ההרשמה. ההרשמה קלילה ואינטואיטיבית, מלווה בתמונות ואנימציות.

אחרי שנרשמים… ממתינים! חברת מקס תעבד את בקשת ההרשמה שלכם, התהליך לוקח לרוב יום עסקים אחד. במקרים מסוימים ייתכנו עיכובים. בתום התהליך תקבלו מייל מחברת מקס עם פרטי החשבון שלכם (מספר מסוף, שם משתמש, סיסמה ו-API Key).

שלב שני – נתקין את תוסף הסליקה החינמי של חברת יעד שריג, לחצו להורדת התוסף. לאחר ההתקנה, נעבור לדף הגדרות התשלומים באתר שלכם (התחברו לפאנל הניהול וגשו לווקומרס > הגדרות > תשלומים). שימו לב, התווספה לנו אפשרות תשלום חדשה בשם "יעד שריג סליקת אשראי".

נפעיל את האפשרות ונלחץ על ניהול, לצורך הגדרת התוסף.

בשדה מספר מסוף הסליקה, הזינו את מספר המסוף שקיבלתם במייל. בשדה חתימת אימות הזינו את החתימה שקיבלתם במייל תחת השדה API Key.

תוכלו לעבור ללשונית תצוגה, שם תוכלו להגדיר את הצורה בה שיטת התשלום תופיע ללקוחות במהלך ההזמנה באתר (אופציונלי, ערכי ברירת המחדל מספיקים לרוב).

שלב שלישי – הגענו לחלק האחרון, כנסו לעמוד הגדרות המסוף של יעד שריג – לחצו כאן (פרטי ההתחברות הם מספר המסוף, שם משתמש וסיסמה. את כל אלו קיבלתם במייל ממקס עסקים).
במקביל, כנסו לפאנל הניהול שלכם לדף הגדרות תוסף הסליקה. בראש הדף תוכלו לראות את כתובת ההצלחה והכישלון שיש להפנות אליה, נשתמש בה מיד.


חזרו לדף הגדרות המסוף באתר של יעד שריג. כעת נגדיר את "כתובת ההפניה לאחר עסקה", ההגדרה תתבצע על-ידי הזנה של כתובת ההצלחה והכישלון בשדה כתובת הצלחה, סימון הצלחה כ"כתובת הצלחה" וכישלון כ"הצגת השגיאה בדף התשלום". כמתואר בתמונה:

כעת נעבור להגדרת האימות, בחרו בצורת האימות REFFER, בפרמטר רשמו את כתובת האתר שלכם (ללא http/https), כמתואר בתמונה:

לחצו על "שמור הגדרות".

שלב רביעי – חייכו! סיימתם… עכשיו הלקוחות שלכם יכולים לרכוש אצלכם באשראי 😀

כמה המאמר עזר לכם?

דירוג ממוצע / 5. מספר מדרגים:

מאמר זה עדיין לא דורג. רוצה להיות הראשון שמדרג?

עידן נאמן
עידן נאמן

מהנדס תוכנה, מייסד קבוצת LiveNet.
בשנים האחרונות עוסק בעולמות הבלוקצ'יין והקריפטוגרפיה. מרצה ומלווה חברות בארץ ובעולם.

אהבתם את המאמר? שתפו!
Facebook
Twitter
WhatsApp

אולי יעניין אתכם...

× לנציג אונליין