4 טיפים ליצירת קמפיין פרסום מוצלח

מה מעניין אותך?
הצטרפו לניוזלטר שלנו וקבלו עדכונים על מאמרים חדשים

בטח כבר שמתם לב לכמות הפרסומות האדירה שאתם נחשפים אליה בכל יום מחדש ברשתות החברתיות. הרשתות מלאות בפרסומות והתחרות בין בעלי העסקים מקפיצה את עלויות הפרסום. המטרה שלכם היא להצליח לבלוט יותר עם מסע הפרסום שלכם בלי להיסחף לתחרות ולהעלות את תקציב הפרסום. איך עושים את זה? אספנו לכם 4 טיפים שיעזרו לכם ליצור קמפיין פרסום ממומן מוצלח.

הגדירו יעד וקבעו מטרה

בכל מערכת פרסום שתבחרו, ההגדרה הראשונית של הקמפיין תהה המטרה שלו. בפייסבוק למשל, תוכלו לקבוע את מיטוב הקמפיין, האם אתם מעוניינים בקמפיין מסוג חשיפה, המרות או אפילו לידים. פייסבוק תדע לתת את החשיפה המתאימה למודעות שלכם על-מנת שתצליחו לעמוד ביעדי הקמפיין. השלב הראשון הוא להבין מה מטרת הקמפיין ומה היעדים אותם מצפים לקבל מהקמפיין, אלו הם למעשה הבסיס עליו מושתתת המשך הדרך.

הגדירו את קהל היעד

לאנשי פרסום ולבעלי עסקים שמבצעים את הקידום בעצמם, שלב זה מרגיש קצת גדול וקשה. אבל רגע… תחשבו על זה – אתם משווקים מוצר או שירות, אתם יודעים בדיוק מי קהל היעד שדורש אותו. מה שאתם צריכים לעשות, הוא לקחת דף ועט, לצייר שמש אסוציאציות, במרכזה המוצר או השירות ומסביבה כל מה שעשוי לאפיין את הקהל הרלוונטי (באיזה אזור הוא גר, מה הוא אוהב לאכול, מה הוא נוהג ללבוש, על איזה סוג רכב הוא נוסע). כן, ממש ככה, תשאלו כל שאלה אפשרית על קהל היעד, גם מה שמרגיש ונראה לא קשור כרגע. בסיום, תעברו על כל המאפיינים שאספתם ותבנו פרסונה שאתם יודעים שיהיה הכי קל למכור לה את המוצר.
בדרך הזו, אתם בטוחים שהטרגוט שלכם יהיה המדוייק ביותר ולא תפספסו אף פרט זיהוי. עדיף לכם קהל קטן וממוקד מאשר קהל גדול ומפוזר.

מודעות וקריאייטיב מדויק

זכרו, המטרה שלכם היא להניע לפעולה את הלקוחות הפוטנציאליים. בכדי לעשות זאת, אתם צריכים להצליח לגנוב את העין שלהם לכמה שניות ולגרום להם להבין שזו ההזדמנות שלהם. כך הם ירגישו שאם הם לא יקליקו או ישאירו פרטים עכשיו, הם עלולים להפסיד.
כדי שזה יקרה, אסור לכם לוותר על הויזואליות של המודעות. עיצובי המודעות חייבות להתבצע על-ידי איש מקצוע שמבין את הסטנדרט ויודע לבחור את הצבעים והפרופורציות המתאימות שיעשו את העבודה. לצד זה, קריאייטיב מדויק עם משפטים רהוטים.

תכננו תקציב בצורה חכמה

השאלה שכל בעל עסק שואל את עצמו היא "כמה אני צריך להשקיע בפרסום?". תהיו הוגנים עם עצמכם, תבינו שאם תשקיעו 20 ש"ח ביום, לא תוכלו לקבל אפקט משמעותי. עם זאת, מצד שני, אל תגזימו כי מערכות הפרסום יודעות לשרוף כסף, והן עושות את זה במהירות. אנו ממליצים להתחיל בתקציב המחושב על-פי המקסימום שאתם מסוגלים להשקיע עבור המרה (חשיפה, קליק או ליד) כפול מספר ההמרות שתרצו לקבל ביום. למשל, אם אתם מנהלי שיווק בחברת הובלות ומבחינתכם מקסימום הוצאה לליד הוא 20 ש"ח, ותצפו לקבל 10 לידים ביום. משמע תקציב הפרסום היומי שלכם הוא 200 ש"ח. כמובן שחישוב זה מתבצע עבור הבדיקה הראשונית של היתכנות הקמפיין. לאחר שתריצו את הקמפיין ותחושו את התוצאות והתובנות, תוכלו לשנות בהתאם את המספרים כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

כמה המאמר עזר לכם?

דירוג ממוצע / 5. מספר מדרגים:

מאמר זה עדיין לא דורג. רוצה להיות הראשון שמדרג?

Picture of רונה לוין
רונה לוין

פורצת דרך בעולם התקשורת והשיווק, מעצבת חוויות מותג ייחודיות שמשנות את דרך ההתקשרות עם קהל היעד.

אהבתם את המאמר? שתפו!
Facebook
Twitter
WhatsApp

אולי יעניין אתכם...

× לנציג אונליין